Autodesk Homestyler (CAD systémy)

30.04.2014 15:11

Necelý měsíc jsme se zabývali tzv. CAD systémy (z angličtiny: počítačem podporované projektování). Šlo o to, že jsme se naučili v programech, se kterými jsme projektovali a navrhovali dům. Jelikož jsem chyběl na program Sweet Home 3D tak o něm zde psát nebudu.

Ale na program Autodesk Homestyler už jsem ve škole byl. Je to opravdu vítečný program, ve kterém je otevřená fantazie a může te si zde ,,postavit" svůj vlastní domek. Práce v tomto programu si mi moc líbila a ani nebyla moc těžká. Bohužel celý program je v anglickém jazyku.

Zde malá ukázka, jak vypadal můj domek. Můj domek je vybaven koupelnou a kuchyní, obývacím a dětským pokojem, ložnicí a jídelnou. Veknu mám moderní garáž a naproti veliký bázen s posezením a venkovní kuchyní.